Často kladené otázky
Ako sa zaregistrujem do Supplo?
Využite, prosím, registračný formulár.
Ako sa môžem prihlásiť do Supplo?
Pokiaľ Vám prišla emailová pozvánka do Supplo, postupujte podľa inštrukcií z emailu alebo sa prihláste tu
Ako nastavím vo svojom účte novú prevádzku?
Pre nastavenie novej prevádzky je potrebné vyplniť formulár.
Ako si môžem objednať výrobky?
Výrobky môžete objednať až po prihlásení do e-shopu a výbere prevádzky, pre ktorú objednávku vytvárate.
Pri prihlásení sa mi zobrazuje hláška „Váš účet je neaktívny alebo momentálne zablokovaný. Kód chyby BC1"
Váš e-mail je nastavený v zrušenej prevádzkarni či evidujeme nezaplatenú faktúru. Pre viac informácií a odblokovanie svojho účtu kontaktujte KC na tel. č. +421 233 663 366 alebo e-mailom na info@supplo.sk.
Nemôžem sa prihlásiť, prečo?
Pokiaľ ste už na Supplo nakupoval, ale teraz sa Vám nedarí prihlásiť, skúste najprv reset hesla. V prípade, že sa aj napriek tomu do svojho účtu nemôžete dostať, kontaktujte nás prosím telefonicky na tel. č. +421 233 663 366 alebo e-mailom na info@supplo.sk.