Ľudia u nás radi trávia voľný čas

25. októbra 2023·3 minúty čtení
Ľudia u nás radi trávia voľný čas
5alt
Kofola

Ľudia u nás radi trávia voľný čas

V súťaži, ktorú sme v lete vyhlásili v rámci Láskyplného piatočka, už poznáme víťazov. Vyžrebovaným prevádzkam v Českej aj Slovenskej republike sme rozdelili ceny a za tými, ktorí získali hlavné výhry 100-tisíc korún a 4-tisíc eur, sme sa zastavili na kus reči. Na Slovensku získala hlavnú cenu piváreň Žiarčan zo Žiaru nad Hronom.

Srdečne gratulujeme k hlavnej výhre! Prekvapila vás? Aká bola vaša prvá reakcia, keď ste zistili, že ste v súťaži Kofoly vyhrali prvú cenu?

Výhra nás veľmi potešila a príjemne prekvapila. Viackrát sme sa zapojili s prevádzkou do podobných súťaží, ale šťastie sme mali práve teraz s Kofolou.

 

Vaša prevádzka vyhrala hlavnú cenu v hodnote 4-tisíc eur. Ako plánujete túto výhru využiť?

Výhru využijeme na zmodernizovanie prevádzky, nápadov máme veľa.


Kofola prichádza s novou súťažou každé leto. Súťažili ste s nami prvýkrát alebo sa zapájate pravidelne? Už ste niekedy predtým vyhrali? 

Zapojili sme sa viackrát, doteraz sme nemali šťastie.


Hlavnou myšlienkou Láskyplného piatočka je, aby si ľudia dokázali nájsť na svoj vzťah viac času. Čo by vám ako prevádzke pomohlo, aby sa u vás ľudia zdržali a trávili tu spoločne čas? 

U nás našťastie trávia ľudia svoj čas radi a často. Prežili sme bez veľkých strát koronu, aj iné výzvy. Zdražovanie, ktoré je žiaľ z času na čas nutné, ich síce neteší, ale vždy si zvyknú. A aby u nás radi trávili svoj čas, je podmienené v prvom rade spoločnosťou, ktorá je pre nich vyhovujúca, tiež atmosférou, ktorú sa snažíme vniesť do podniku. Neustálou snahou ich prilákať, či už hudobnou produkciou, vhodnými akciami, výberom prívetivého personálu. Je to aj o tom, že nás táto práca stále baví, čo vedia zákazníci náležite oceniť.


Kofola sa vyznačuje svojou originalitou, či už spôsobom komunikácie alebo svojím zložením, ktorým sa odlišuje od klasických kolových nápojov. Čo odlišuje vás od ostatných prevádzok? 

Od konkurencie nás delí hlavne to, že sme zvolili pre našu prevádzku Kofolu – originál, pri čom možno iné prevádzky pochybili.


Prečo ste sa rozhodli zaradiť Kofolu do svojej ponuky a je obľúbená medzi vašimi zákazníkmi? 

Kofola je jednoducho Kofola, odjakživa bola a vždy aj bude. Nech máme v ponuke hocijaké iné nealko nápoje, Kofola hrá prim.


Ako hodnotíte uplynulú sezónu a aké máte plány do budúcnosti? 

Uplynulú sezónu hodnotíme pozitívne, pre našu prevádzku bola celkom vydarená. A plány? Tých je našťastie stále veľa, rovnako ako nápadov. Snaha byť najlepší nám nedovolí zaspať.


Čo je podľa vás najväčšou výzvou pri prevádzkovaní reštaurácie? 

Výzvou je ostať stále na trhu, dopriať zákazníkom u nás čo najlepší relax v akomkoľvek období. Sme tu už takmer 20 rokov a ešte ďalších 20 chceme byť.


Aké máte obľúbené pamätné chvíle alebo spomienky spojené s vašou reštauráciou a jej históriou? 

Určite to boli zlomové roky, oslava 10. výročia, 15. výročia, úspešné koncerty, vítanie milénia, pozitívna odozva od zákazníkov, tiež skúška v podobe korony, milión vtipných momentov… to všetko je pre nás nezabudnuteľné.


Aká bola najneobvyklejšia a najoriginálnejšia objednávka, akú ste kedy dostali a ako ste ju zvládli? 

... po polnoci býva u nás veľa originálnych objednávok, aj nepublikovateľných :-).


Čo si myslíte, že je tým najdôležitejším, čím vaša reštaurácia prispieva do miestnej komunity? 

Tým, že sme v našom meste stálicou, sme akýmsi hlavným bodom na GPS, sme miestom pre veľa dôležitých stretnutí, a miestom, kde sa človek dozvie všetko.

 

Späť na Rozhovory